Älmhultsdagarna!

Hej! ♥

Förlåt för jag inte uppdaterat mer än en gång denna helgen. Men jag har inte haft tid för jag har haft annat rolig för mig. I fredags var det ju skola och direkt efter skolan hängde Emma med mig hem sen kom Fia, och vi gick ner till byn, där det inte var speciellt mycket folk.
Men vi hade lika roligt i alla fall, äta pizza på Sorello, och han tyckte vi var coolast för vi satt vid dom låga borden och åt. Och så träffade vi en massa toppenfolk, och så har vi såklart åkt några karuseller.

Igår skulle vi ju ha uppvisning på torget men regnet förstörde det hela så jag fick leka handduk och rulla mig på airtracken för att få den torr, men det hjälpte inte så mycket, och så regnade det såklart hela dagen, så jag och Emma stack hem, och vi hade väldigt roligt på vägen hem med Emma och Louise.
Emma tyckte en buske såg så tät ut så hon kunde lägga sig på den utan att braka igenom, men där låg hon i busken och vi skrattade så vi dog, hahaha !

Emma sov hos mig inatt också, och vi hade roligt som vanligt.

Tack till alla underbara människor som gjort min helg till den bästa på länge, jag älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0