1 December!



Klänningen jag kommer ha i Karlshamn, om jag inte hinner ändra mig, haha.
Den är finare i verkligheten btw!
Hej december!

23 dagar till julafton idag dåja , och jag har inte köpt en enda julklapp, vad är det för sätt..
Idag började brytveckan, och jag och Sofia har startat våran film som vi ska göra, vi har skrivit en synopsis och så har vi börjat på manuset, det kommer blir fint de.

Efter skolan stack jag, Emma och Frida hem till mig och då hängde min klänning som jag ska ha i karlshamn där, fin!
Konfan idag var ganska bra, och Karl-Henrik, prästen tjatade om blogg heeeeela tiden, och så ville han jag skulle skriva att vi dansade runt granen eller ja pianot och ner i källaren haha!

Hemma och mamma ville inte köra ner och köpa en chokladkalender till mig, attans! När ska jag göra det då!?

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sa ju att du skulle ta kort på den endå haha :):)

men den va super fin hihihi!!!!! <3

2010-12-01 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0