13 December - Lucia


Jaha, ännu en måndag och ännu en dag in i december, och idag är det lucia, mysig dag. Började med prov i läsförståelse okej, inte så mysigt men vid nio satt vi alla i 6-9 i gympasalen och kollade på niornas lucia. Och nästa år är det våran tur, och jag undrar viken som blir lucia.

På idrotten idag stod dans på schemat och Sofia och jag skulle hålla i det, och dom var ju riktigt duktiga, så den ska vi fortsätta på nästa vecka.

Efter skolan stack jag och Emma hem och åt och sen åkte vi till Haganäs för träning, och ingen tumbling. Men träningen var slapp och jag var så trött så jag orkade inte någonting.

Nu ska jag dammsuga mitt dammiga rum och sen ska jag äta lite, duscha och göra engelskan.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0