30 december - näst sista dagen på 2010.

1 år + 1 dag sen bilden över togs.



Godmorgon, eller nått!

Om några minuter åker mamma, pappa och jag till stugan i halmstad för att skotta bort lite snö, sen släpper pappa av mig och mamma hos mormor, och han åker och hämtar farmor sedan åker dom in för att träffa farfar som är på sjukhuset i Ljungby, sen hämtar dom oss på vägen hem.

Såja, nu vet ni lite.
Känns som 2010 har gått sjukt fort! Ikväll eller imorgon kommer ni får en sammanfattning av mitt 2010 vad jag har gjort detta året. Känns som jag inte gjort något vettigt alls men om jag tänker efter har jag gjort en hel del, och jag har lärt känna en hel del nya människor.

Men jag skriver mer ikväll när jag kommer hem.

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0