' du är vacker som du är, du måste vara som du var.


såhär såg det ut efter jag, Fia, Frida och Louise hade ätit ett antal kolor som vi gjorde i torsdags.

Rubriken är från; Fronda – Underbar

Känner mig som en gammal tant. Varför? Jo, för jag har suttit och stickat på min mössa som jag håller på med i slöjden i en timme ungefär. Valde att ta hem den under lovet så jag förhoppningsvis hinner göraklart den, så sticker jag in i träslöjden direkt när jag kommer tillbaka till vårterminen.
Jag undrar egentligen hur lång tid det kommer att ta innan jag är klar. Jag gör ju något fel varje varv, tur att man har en mamma som är expert på stickning.

Ska sitta här en liten stund till, sen beger jag mig till sängen och sover, och imorgon då ska jag allt sova hur länge som helst, äntligen sovmorgon!

godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Ravnann

Very well done site! Please keep up the good work.

2012-01-13 @ 07:43:22
URL: http://ravnann.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0