Himlen är oskylldigt blå, som ögon när barnen är små.

Bild från i somras, vet inte riktigt vad min syster menade att jag skulle se ut

så för?



Anonym
om Mitt nya iphoneskal ♥:

kan du inte lägga in lite bilder på vad du köpte i ullared??


Jag har spridit ut allt i hela huset, nej men det blev mest juklappar, några saker jag kommer ihåg som jag fick med hem är mitt skal, en grå halsduk, handkräm, rosa nagellack och billaddare till mobilen, bra minne, yäy!

Jag ska snart sätta mig i sängen med Kemiboken, har nämligen Kemiprov på fredag, usch, hur kommer detta gå? Fint, jätte fint, eh..

Vi hörs imorgon.

pussar! ♥


Jessica Andersson – Himlen är Oskyldigt Blå , fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0