hissen & dissen

 

- Nagellacket på bilden, super fin färg!

 

- Alla mina toppenvänner, ni får den högsta hissen någonsin.

 

- Handkräm och lipsyl, vad skulle jag gjort utan!?

 

 

- Att mina jeans färgar av sig så enormt mycket, kolla på mina fingrar på "hissbilden"

 

- Att det är så himla halt ute, man kan ju knappast gå utan att halka, och springa ifrån någon när de håller på och mula en är ännu värre..

 

- Folk som tror dom är så satans coola när dom röker, snusar, dricker mm, och killar som tror dom är så coola när dom inte är någonting, kaxar emot med fula ord och onödiga saker, om du nu ska säga någonting, säg något vettigt, TACK!


Nu väntar duschen på mig, men innan dess ska jag prova den nya klänningen jag ska ha på julafton, ni får se bild på den någon dag :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

superkul att du är med i dagens blogg snygging :D



2010-12-08 @ 19:37:08
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0