I took a walk around the world to, ease my troubled mind


och idag konstaterade jag att min bästa vän är sämst på att stå på huvudet, men jag älskar dig lika mycket i alla fall :)

Okej, men kväll blev ändå inte så tråkig, jag fick sysselsättning i tre timmar ungefär. Av Frida som nu mera bara har 20 meter till mig, tjoho! Hon har flyttat in i ett av radhusen i området bakom mig, toppen ju!
Vi kopplade in wiiet och så satt vi och spelade guitar hero i en timme, och ja, var allmänt flummiga, och jag ägde henne ganska hårt, haha!

Och nu sitter jag här sysslolös igen, facebook och msn är helt tomt eftersom alla är på granada eller på björket, varför va ingen rolig nog att gå med mig på någon av det!?

Sista inlägget för idag, får se om jag hinner skriva imorgon på morgonen, för ska till mormor och då ska vi nog hugga julgran, hatar att leta julgran dom kan ju aldrig bestämma sig!

godnatt ♥

- 3 Doors Down – Kryptonite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0