Julkortsskrivning :)




Har precis suttit och skrivit en massa adresser på kuvert som ska skickas iväg med julkort i. Mamma klagade på mig att jag bara skrev fel hela tiden, men hon ska inte säga så mycket, hon gav mig ju fel kuvert, fel storlek, blablabla.

Har försökt få min katt att sitta fint med en tomteluva på huvudet och ta några fina bilder, icke sa nicke det ville han inte, blöh!

Nu ska jag ta och ränsa bland alla mina miljoner bilder och en massa bilder som bara är på mig som jag aldrig kommer kolla på eller aldrig kommer använda ska jag allt hutta i papperskorgen.

- 16 december, ett år sen.

Kommentarer
Postat av: linda

fint du h ar gjort det här =)

2010-12-16 @ 21:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0