' kärlek är som ett lotteri, man måste spela för att vinna.



bild från julfesten med konfan, fin min man har när man sjunger singstar. haha!

- när jag hör ditt namn, kommer allting du har sagt tillbaka..

Sådärja, då har jag både klarat av kompleteringen av spanskan och nu är jag godkänd i alla hämnen, tjoho! Har även fått hemkunskapsprovet överstökat och det var inte så svårt som alla påstår, bara man läst på det man ska så. Kändes riktigt bra, 5 A4 sidor blev det av det hela, mindre kunde jag ju inte skriva..

Dagen har annars gått riktigt fort, och imorgon blir det julbak och julpyssel i två timmar med klassen, mys!

Ska se om jag kan få in lite julkänsla i mitt rum sen, och så ska jag tänka ut julklappar till 8 eller 9 stycken till, herregud säger jag bara!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0