kolagörande & wii hos Frida.

Tjohej!

Dagen har varit helt okej, det är ju trots allt bara en skoldag kvar och sen har vi jullov. Dagen bestod av vanliga lektioner som många andra tyckte var konstigt bara för dom andra hade lekar och massa roligt medan vi fick sitta och jobba på tråkiga lektioner, men ja, livet är inte alltid rättvist.

Träningen idag gick fint tycker jag. Och jag är snart nere i splitt, vilket ja ska vara innan julafton har jag sagt.

Kom precis hem från Frida, vi har gjort kolor, riktigt goda men riktigt kladdiga, dom fastnade ju på fingrarna när jag skulle klippa dom i delar. Sen spelade vi wii efter vi blivit klara, ja herregu vad mina armar gjorde ont, haha!

Nu ska jag inte tjabba mer, för nu ska jag kolla på sporten, såg på inledningen att Jonna Adlerteg som tränar artistisk gymnastik, hon är helt otrolig, hon var ju med när vi kollade på sm och nu är hon har till och med varit med i ungdoms-OS, och där vann hon brons i barr. Shiet!

Jaja, ska snart sova så..

godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0