Pepparkakor, kolor och rischoklad.




Pepparkaksglacering, kolor och rischoklad gjorde jag och Frida nu ikväll, och så spelade vi Wii ett tag, och vi kollade på en massa gamla klipp på youtube, gamla idolklipp och massa annat skit.

Jag har just duschat och ska alldeles strax krypa ner i sängen.
Imorgon blir man väl väckt av sötnosen Melker som vi ska passa halv tio på morgonen, sen ska vi fixa de sista julklapparna som vi inte gjorde idag, och så ska vi klä granen och alla mina syskon kommer hit imorgon kväll och så äter vi lite gott och spelar bingolotto, som vi alltid gör varje år innan julafton.

Ska kolla lite bloggar innan jag sover också.

puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0