Pepparkaksglacering!

Werners bild !



Träningen och glaceringen gick finfint! Fast vissa blev ju riktigt fula och en del satt ju och kladdade med glasyren, hoooost Sofia Gustafsson!

Har precis duschat och kollat ut vilka smycken jag ska ha till klänningen och massa sånt, så ska packa ner lite sånt. Jag vet inte om jag hinner skriva imorgon, men jag kommer i alla fall uppdatera facebook. Men jag ska hem och duscha och så, sen åker jag till Frida, Ida och Selma till karlshamn och har en toppenkväll!

Ska snart borsta tänderna och nana, imorgon ska jag vara pigg!

pussar! ♥

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Roligt med pepparkakor :)

2010-12-04 @ 13:25:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0