Plattfall på mage på isen, fint de!

Tjingeling!

Skolan har gått sjukt fort hela veckan, och det gjorde den idag också. Skridskor på idrotten, haha, en rolig sak som hände var när jag skulle böja mig ner efter snö så satt jag jättebredbent och åkte samtidigt. Då ramlade jag platt fall på magen, snöig som attan och ont i bröstkorgen fick jag allt, haha! Duktigt!
Alla bara klagade på att det skulle vara kallt ute för vi fick välja mellan innebandy och skridskor. Men med tjocka leggings, jeanstights och mjukisbyxor, halsduk, varm jacka och mössa och vantar då klarar man sig fint.

Nu ska jag och mamma vandra ner till Ikea och leta julklappar.

pussen! ♥

- mitt största misstag idag var att cykla till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0