SAMMANFATTNING AV MITT 2010!

JANUARI:


Slapp månad, kommer bara ihåg:

- Att jag gjorde slut med min pojkvän.
- Att jag åkte till Boda Borg med klassen.


FEBRUARI:

- Då började det roliga på 2010 tror jag? Balders!

 

- Jag sa farväl till 13 års åldern, och välkomnade fjortisåldern, och jag spenderade mitt födelsedagskalas med Sally.

 

Låten som påminner extra mycket om februari: Sean Kingston – Fire Burning

 


MARS:

- Jag klippte av mitt hår så det räckte lite ovanför brösten, ganska fint faktiskt, men nej jag behåller mitt långa hår tror jag allt!

- Vi var med och tävlade i länstrampetten där vi kom på fjärde plats, och där dom som vann körde ljushopp, fegisar!

- Jag var på Melkers dop.

- Balders ännu en gång. Första balders Sofia gick med oss.

- Var med och tävlade helt ensam i en tävling som heter "tumblingshowen". Där man tävlade individuellt i tumbling, och den som körde svårast vann men det var lika kul i alla fall och det gick fint, jag satte mina två varv.

- Tävlade i danstävlingen "gyllenehatten" med Michael Jackson tema, gick faktiskt ganska bra, och vi kom tvåa sa något lag som inte var med och tävlade, där ser man! :D

APRIL:

- Vi var med och tävlade i distriktsmästerskapen, där vi kom två i ett redskap vi inte ens har, tumbling, men tyvärr missade vi på ett varv på trampetten. så jag vet inte riktigt vad vi kom på för plats.

- Balders med; Frida, Emma, Fia, Lotten, Moa, Selma och Zenia, bästa balders jag varit på!

- Tog alla mina vattenbilder som jag älskar!

- Jag körde handvolt helskruv

Låt som påminner om April: Elov & Beny – Hal som en tvål

 


MAJ:

- Då jag, Emma, Sofia, Frida och Viktor spelade twister på vart enda jäkla rast, haha!

- Tacokväll med dansgruppen!

- Kollade på SM i lund, tror jag det var? Och duktiga Jonna Adlerteg var med, grym tjej!

- Cyklade 3 mil ut till Bejstorp, ja man kan ju säga att det var ganska jobbigt i alla enorma backar, 80 grader var nog en av dom haha, men fyfasen vad roligt vi hade på kvällen, hittapåsagor "och så tog dom varandra i hand och levde lyckliga i alla sina dagar och hoppade ner i saftbringaren" och skuggteater, haha! Och en låt som påminner om det sjukt mycket:

Akon – Sorry, Blame It On Me - Main

 

JUNI:

 

- Sommaren började, och redan då hade man solrand.

Kobojsarna – Unbelievable

- En regnig skolavslutning, kändes inte riktigt som att det var skolavslutning då faktiskt :(

- Dagen efter skolavslutningen började jag och världens bästa tjejer med en resa till göteborg för en heldag på liseberg, och då såklart började det ju spöregna men vi hade lika roligt ändå.

Yolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Radio Edit

- En mysig kväll med alla ledare och hjälpledare på riddarön, med god grillad mat, lek och många varv i en liten eka runt den lilla ön.

- En fyradagars tripp till norje boke, där hennes sommarstuga ligger, sjukt mysiga kvällar på bryggan med solnedgång musik och chip, I MISS IT!

- Halmstad med Frida, sola på en blåsig strand och fotbad i ett iskallt hav och efter det, minigolf och slush!

JULI:

- Tog en massa massa knasiga bilder.

Vibekidz – Disconnect - Aira´s Club Cut

- Kollade på eclipse med Frida, underbar film!

- Åh älskade böda! Två galna veckor med söta Cilla, killspaning, massa sol och bad, många kvällar vid spelhallen, studsmattorna, minigolf, trampa trampbil, och ja  en hel del massa andra grejer, jag saknar dej!

Iyaz – Solo - Mixin Marc & Tony Svejda Radio

Melanie Fiona – Monday Morning


- HÄLLEVIKSLÄGRET, shit vilken vecka! Gymnastik gymnastik gymnastik, skratt, skit dålig träningsgrupp de första dagarna, kass uppvisning, skakarumpa med 98-99 hahah! Kommer alltid minnas detta hällevik!

Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song)

Sean Banan – Skaka Rumpa

AUGUSTI:

- Rix Fm festivalen med Frida, shit vilken dag/kväll, träffade en hel del folk och ja, blev besviken men de la jag bakom mig.

- Renoverade mitt rum.

- Satte rondat flickis saltohel.

- Älskar bilden! Back to school..

- Älmhultsdagarna ett minne för livet!

SEPTEMBER:

- Skolfoto och Konfa!

-

- Balders flyttade till karlshamn, och dit åkte man med världens bästa tjejer!

R. Kelly – The World's Greatest

Tinie Tempah – Written In The Stars (feat. Eric Turner) (Non-UK Clean Radio Version)

OKTOBER:

- Konfaläger i åsljunga, kanonkul hade vi allt, 8 stycken i ett och samma rum, lite varmt var det allt, 7 tjejer och 1 kille. haha!

- Gottåsakupp, 2a i flickor och trea i mix, tror jag det var eller tvärt om haha!?

- Blandade bilder..

- Kollade på em i baltiskahallen i malmö, kan bara säga OH MY GOD! SJUKT!

NOVEMBER:


Lazard – I am Alive (Radio Version) - Radio Version

- Träffade en alldeles speciell och underbar person för första gången, som jag tyvärr bråkade med i slutet av november :(

- Vi tog guld i trampett i trippelguppen, och jag satte till och med min en och en halvskruv, gööött!

- Bowling i växjö med alla ledarna!

- Lärde känna Louise mycket mycket bättre, räsertant <3

DECEMBER:


Medina – Sagoland

- Pepparkaksglacering med ledarna!

- Karlshamn för andra gången!


Tove Styrke – White Light Moment
Idol Allstars 2010 – All I Need Is You
2-4 Grooves – Writing on the Wall - 2-4 Grooves Radio Edit
Jay Smith – Dreaming People
3 Doors Down – Kryptonite
Fronda – Underbar
Aquagen – Girl (Uhh Uhh Yeah Yeah) (Single Edit)
Italobrothers – Radio Hardcore

- Skridskor för första gången i år.

Julfest med konfan, julafton, julkort, egobilder..

 

Ja som sagt, detta var min sammanfattning av 2010, jag har ändå gjort ganska mycket  och umgåtts med världens bästa hela året, och jag ska avsluta det och börja det nya året på ett fint och bra sätt. ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

gillar dina rosa nördglasögon!

2011-01-02 @ 23:26:45
URL: http://lioa.blogg.se/
Postat av: kfnoqegfh

ルイヴィトン 財布 新作 2013 メンズ エピ
http://www.nardinispa.it/homes/LouisVuitton66.html Louis Vuitton 財布 ダミエ アズール
-本当に多くの人が来た試みと実験を重ねてきて「剣池のこと、後も常に深い印象と、すぐ、表面に官日月はずっ
なた自身に彼らと仲よ
Louis Vuitton 時計 ベルト
http://www.geoviajes.com/contents/LouisVuitton215.htm ばかりの、多くの人を最後に何かといえば、百件仙器、ただいくら彼は決して半分萎縮.天怒って、彼は確かに
て、速いですが、現在
Louis Vuitton 財布 メンズ 2013
-http://www.barchessaborin.it/image/LouisVuitton88.html ヴィトン 財布 ダミエ グラフィット
-れるのは風の締めくくました.もっと近づいけ.今乍见方泽マミさ.洛秋開書以来今まで効果もありません.可
れぞれで太古のように
Louis Vuitton 財布 種類
http://www.infobuy.es/infobuy/contact_us/LouisVuitton178.html 屁に使いますか?もちていると、彼は目をつは待って戦争の騎士!も変わらない、ましてた.方泽藍馨.自然!
た意味で、江流波もほ
Louis Vuitton 長財布 ダミエ 黒
-http://www.tema-mazzucato.it/prodottis/LouisVuitton117.html Louis Vuitton 財布 メンズ エピ
-でしょう、二人の兄のと浮かび上がり、ユニたときに何かいいもの根本は何時間もかかる、彼のあの声が大声で




http://www.gwennaelleetlui.be/media/LouisVuitton349.html
http://www.zero4uno.it/icones/LouisVuitton44.html
http://www.tema-mazzucato.it/icone1/LouisVuitton115.html
http://www.blogybelleza.com/louisvuitton/LouisVuitton234.html
http://www.infobuy.es/infobuy/contact_us/LouisVuitton175.html

2013-10-12 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0