Sanna on ice!



Tjena!

Dagen gick riktigt fort idag, och på idrotten så åkte vi skridskor på grusplanen som spolas varje år, fasen vad kul det var, men jag fick ont i mina stackars små fötter direkt, men det fick jag stå ut med och jag snubblade faktiskt inte på taggarna på tjejskridskorna, tjoho!

Efter skolan åkte mamma, Linda, jag, pappa och farmor till Ljungby för att hälsa på farfar som ligger på sjukhus. Pappa och farmor åkte till sjukhuset och jag, mamma och Linda åkte till stan för att shoppa men fy så tråkigt, fanns ju ingenting där.

Har precis pluggat Kemi så det ryker om det, men icke sa nicke de fastnar inte alls. Åh, dumma joner, polära och opolära ämnen och ja, vad allt nu var.
Och imorgon ska jag redovisa engelskan som många andra också ska, men det ska nog gå bra.

Nu ska jag bara slöa här och innan jag sover ska jag sitta och prata för mig själv om min engelskaredovisning.

puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0