Tänk att få åka upp i rymden, och träffa alla ufon..


Innan idag när jag åkte hem från mormor såg jag mitt andra stjärnfall i mitt liv, hade för mig först att stjärnog inte kunde falla så jag var tvungen att fråga mamma. Och då var det de, och jag började önska mig någonting som jag hoppas går i uppfyllelse.
Jag såg en även annan konstig stjärna som jag inte tror var en stjärna den blinkade och va konstigt och ja, det var inte ett flygplan, kanske var den som trillade ner?

Sen jag var liten har jag viljat åka upp till rymden, jag menar hur coolt skulle det inte vara!? Synd att det är så dyrt bara och det är ju inte säkert man överlever där uppe. Man kanske ser ett och annat ufo och något flygande tefat, haha!

Ja där har ni en av mina galna tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0