I don´t want to make the same mistake as you did.

Kom hem från julfesten med konfan för en liten stund sen, roligt hade vi i alla fall med lekar, singstar och dans runt julgranen.

Skolan idag gick fort, Kemiprovet gick nog ganska bra i alla fall och redovisningen av engelskan gick bra, för jag stod och läste i boken som alla andra också gjorde.
Jag har faktiskt inte så mycket att säga om dagen, det är ju fredag och jag har mysat ner mig under täcket med mjukisbrallor och med datorn i knät.

Idolfinalen idag också ju, jag har knappt kollat på det i år, jag har ju varit upptagen vart enda fredag, men jag tycker Minnah är sjukt duktig så jag vill nog att hon ska vinna.

Nu ska jag gå och titta vem som vinner.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0