Vad jag önskar mig i julklapp:

♥ En testbilds klocka (kommer jag få)
♥ Bring it on - fight to the finish (kommer jag få)
♥ Tröja från Lindex (kommer jag få)
♥ Victoria Beckham parfym
♥ Ringar/armband/ örhängen
♥ Spyro
♥ Sportbh i en kul färg 
♥ Träningstights
♥ Ett par supervarma vantar
♥ En platta med en massa ögonskuggor
♥ Iphoneskal
♥ Hårdisk
♥ Nagellack från isadora

Det kom jag på just nu i alla fall och det är det jag skrivit till mamma och pappa, men jag går ju och säger saker hela tiden till dom som  jag vill ha, så vi får väl se vad dom kommer med, blir säkert bra.

Dagens outfit får ni tänka er i huvudet:
- Svart baslinne
- Rosa pösigt linne
- Leggings
- Jet Set klocka

+ armband, ringar och halsband

Nu åker jag till växjö.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0