your wonderful words are still around in my head.

Imorgon ska jag vara isprinsessa på i tjejskridskor på idrotten och jag har ALDRIG någonsin åkt i tjejskridskor innan, endan sen jag var liten har jag åkt med killskridskor. Ja vi får väl se om jag snubblar på taggarna som sitter längst fram på tjejskridskorna.

Ska strax ta fram kemiboken och så ska jag skriva lite på engelskan som jag ska redovisa på fredag, jag får prata om vad jag vill i 1-3 minuter, och jag ska prata lite om gymnastik hade jag tänkt, så nu får jag slå upp vad alla ord heter på engelska, fy jag som hatar att prata inför folk på svenska och nu ska jag stå och prata inför massa folk på engelska, räääädda mig!

Ska inte blogga mer idag.

godnatt sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment

2010-12-09 @ 12:52:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0