96-02-11 - 10-02-11 = 14 år!

- Rosa och grå tröja
- Svarta nördglasögon
- Rosa nördglasögon
- Klocka
- Mimmi pigg linne
- Örhänge
- Vitt gummibandsskärp
- Randig tröja
- Blåsapa från Sofia och Emma
- Hårspray och Nagelpenna från Frida
- Modell för en dag (the studio group)

Woho! Idag fyller jag fjorton! Fick paket när jag åt frukost så jag skulle slippa att stiga upp tidigare :p
Skola och alla ville ju sjunga för mej i matsalen, men jag skulle dött om dom gjorde det så det fick dom inte.

Hemma fick man en paket till, och där i låg ett papper som det stod "Grattis, du blir modell för en dag! Mamma o Pappa" fasen vad glad jag blev. Ska nog vänta med att åka dit tills Sallie fyller år, så vi ska dit samtidigt :D

Sitter och nördar mig med mina glasögon :) Och klockan fem ska jag och Sallie träna småungarna.

pussen och grattis till mig!

Kommentarer
Postat av: FÖRBANNAD EMMA!

DET VAR JAG SOM KÖPTE APAN INTE FRIDA!!!!! :O:O:O:O:O

2010-02-11 @ 15:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0