Full dag!

Tjingeling!

Skola igen idag, vikarie på sammhällskunskapen och på svenskan hade vi musik läraren.
Då fick vi sitta i musiksalen och kolla på "pay it forward" men vi hann inte kolla klart på den, fasen vad bra den är, fast jag kollat på den innan.

Efter skolan gick jag, Emilia, Frida och Malin ner till byn, köpte lösnaglar till balders, pärlor till naglarna och hudfärgade tights :D
Vid halv fem cyklade jag upp till klöxhult för att träna barnen, gick kanon.

Hemma och gjort vid naglarna och fått min tröja, as grymma är dom!

Snart ner i duschen.

Imorgon blire skola först, sen ska jag hem och duscha sen bär det av till Frida på förfest innan balders. Och sen dit så vet inte om jag kommer skriva så mycket.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0