Kanon dag i växjö med bästa!

Hemma efter en kanon dag i växjö :D
Och jag undrar vad Emma gick på hon vinkade som en galning till dom som satt och åt på resturangerna och knackade på fönstrerna på tågen när vi kommit hem. Ja jösses. Men nu gör mina dagar till dom bästa! ♥


Adidas tröja från Stadium, blev inte den jag tänkt för ja tyckte om denna :D

Köpte ljusa jeansleggings, klistermärkens bokstäver och skrivit "Sanna" på min mobil med. Och Bad Hair Day mössa i grå och rosa text.

Och Emma köpte ju hur mycket som helst. Jävla galning!

Nu ska jag kolla på let´s dance med mamma.

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: ema rydbergiiss

hhhaha !! de va kul att vinka :DD

jag köpte inte mycket mer än vad ni andra gjorde era bajsisar (LLLLL)

2010-02-19 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0