Kassa låtar!

Jaha, Ola Svensson och Salem al fakir till globen direkt då. Tycker det var fel som gick vidare, eller om jag ska vara ärlig var alla helt kassa!

Och jag sover här uppe inatt, för då vet jag att jag kan sova, jag är jätte trött!

Imorgon klockan 11 åker vi till mormor och tar med henne till halmstad för att kolla på Buddy holly. Vet inte om jag tycker de ska bli kul eftersom jag inte lyssnar på den sortens musik. Men, de är ju bättre att följa med än att stanna hemma. Men vill endå vara hemma med Sallie för det är Team Sportia kuppen och hon ville kolla :)
Skriver kanske imorgon på morgonen :D

PUSS!

Kommentarer
Postat av: emiliaahh.

haha, jah. men gud, jag hade sjukt kul! :D



allt bra annars ?



KRAM!

2010-02-07 @ 09:18:23
URL: http://emiliaahh.blogg.se/
Postat av: Zofie

som sakt melodifestivalen är ett jävla skit program, förstår inte hur folk kan sitta o glo på sånt skit!... (;

hehe (:

2010-02-07 @ 21:45:55
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0