Skola, träning och tågkallabalik!

Hejsan!

Skola igen idag då, ingen Mårten idag heller, så slappt metorspass. Spanskan gick nog ganska bra endå :)
Efter skolan stack jag hem och satte på mer pärlor på naglarna eftersom dom trillat av idag. Så på vänster handen har jag 124 eller hade så många pärlor på naglarna.

Träningen gick kanon och fick en låda kolor som jag ska ta med till småttingarna på torsdag :)
Efter träningen vid halv åtta skjutsade vi ner Linda och Pierre som ska till filippinerna men tåget kom inte så vi fick köra ner nu vid nio istället och då kom tåget som dom skulle åka med, hoppas resan går bra för dom. Och det var ju en sån fyllegubbe på stationen som skulle till mars tydligen och så tjabbade han om kaffe xD

Snart ska jag ner i duschen och be mamma göra två flätor på mej!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Beccaa,

*sv. åhh vad spännande. men tyvärr hittar jag inte det inlägget även om jag går in på "Sannastävlingar" :s

2010-02-01 @ 22:20:14
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0