Börjar dåligt!

Kan ju inte säga att dagen började bra precis!
Kom ut till cyklen i garaget tog den och cyklade ut på cykelbanan och konstaterade att jag hade punktering, och då var klockan tio i åtta, och jag började åtta. Så sprang in till mamma och sa att hon fick sjutsa mig till skolan, nejdå, de kunde hon inte för det hade tagit lika lång tid att skrapa rutorna som att gå, så jag slängde in gympakläderna och tjabbade med mamma ett tag om hur jag skulle få kläderna men struntade i dom.

Halvvägs till skolan kom Malin cyklandes och då skjutsade hon mig, och jag kom inte för sent med hon gjorde för hon skulle lämna cyklen, haha!

Dagen va väl bra för övrigt. Gick hem med Sofia för vi skulle ju träna. Träningen gick bra men jag har sjuk träningsvärk överallt.

Nej, nu ska jag duscha och sen ska jag plugga inför vårat oförberedda biologiprov..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0