Dagens :D

Tjaoo :)
Har inte skrivit någonting idag vad jag har gjort och det finns inte så mycket att säga heller :P
Endast slappat idag.
Här kommer en dagens istället :)


Dagens outfit : Rosa mjukisbrallor, randig tröja, vitt linne och mjukisstrumpor
Dagens låt : It´s like this - rund dmc
Dagens frisyr : Slarvig toffs
Dagens smink : Mascara
Dagens vill ha : Min mobil tillbaka!
Dagens saknad : Cilla & Ludde
Dagens drog : Datan (a'
Dagens roligaste : hmm, finns inget :p
Dagens finaste : mitt hår :)
Dagens dricka : Kolsyrat vatten
Dagens mat : Någon köttgryta 
Dagens sjuka : -
Dagens kärlek : Ludvig är alla dagars kärlek :D
Dagens mående : Kanon, men slöö! :)

Kommentarer
Postat av: ida

SV; vi var här hemma hos mig, mellan diö och liatorp :)

2010-01-01 @ 21:50:57
URL: http://iidajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0