Ska göra / ha gjort

År 2009 har jag hunnit med:
Hittat nya vänner
Kollat på Johan Palm och kramat han :p
Vatt på rix fm festivalen
Kollat på diggiloo
Vatt i stockholm för med Sallie för första gången i mitt liv
Vatt på gröna lund för första gången i mitt liv med Sallie
Åkt fritt fall tilt för första gången (värsta karusellen jag åkt)
Vatt på liseberg med Sallie, Frida, Fia, Johanna och Lotten
Vatt på böda och träffat Cilla i 2 veckor
Lärde mig köra waveboard där
Gjorde två flickisarna på hoppbullarna där när det var blött
Lärt mig köra flickis på gräsmattan
Lärt mig köra flickis på långmattan i skolan
Lärt mig köra petrik
Lärt mig göra fem flickisar på airtracken (fick int plats med mer)
Provat göra en och en halv skruv
Provat rondat flickis saltohalvskruv på airtracken
Lärt mig köra handvolt frivolt öppna rondat flickis salto på airtracken
Vunnit en trampettävling i Ljungby
Kommit två i trampet i trippelkuppen i Nässjö
Lämnat min gamla klass och börjat en ny
Firat midsommar med Frida
Vatt med Sallie på valborg
Blivit kär - ett antal gånger
Haft tre uppvisningar - våruppvisning, älmhultsdagarna, juluppvisningen
Kört volt öppna rondat flickis på tumblingen
Kört handvolt frivolt på tumblingen
Kört flickis på tumblingen
Hällevikslägret - träffat kalmargymnasterna och en massa andra gymnaster
Vatt på balders 3 gånger
Firade nyår med Sallie
LUDVIG ♥

Klart jag gjort en massa annat också :) Detta är de jag kommer ihåg mest och värt att nämna :)





Ska göra/vill göra 2010:
Fylla fjorton
Sätta rondat flickis salto halvskruv
Åka till liseberg
Åka till stockholm
Åka till gröna lund
Shoppa i malmö
Hällevikslägret
Lära mig tsukahara
Lära mig dubbla
Diggiloo
Rix fm festivalen
Kolla på Erik Grönwall (om han är på turne)
Kolla på idol finalen
Tävla i dm
Uppvisningar
Kolla på gymnastik em
Fira nyår med kompisar
Köra handvolt helskruv på airtracken
Sätta en och en halvan


Bilderna från nyår kommer senare ikväll tror ja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0