Girls just wanna have fun!

Nu är jag hemma! :)

Skolan först, och jag fortsatte på mina mjukisbrallor i slöjden, men ja, tyget finns ju inte som jag vill ha!
Efter skolan cyklade jag hem till syster Emmelie och lilla Melker, och det är där jag vatt hela dagen :p Åkte ner i byn en liten stund också, och jag fick en diadem med en rosett på av henne :D
Hem och åt pizza sen spelade vi olympiska spelen.

Hemma och ska bara slappa, men man får inte sova imorgon för då blir det Boda Borg med den bästa klassen.

P U S S  O C H  K R A M !

Kommentarer
Postat av: filippa

gå in på min blogg och kolla mitt senaste inlägg och komentera vad du tycker.



kram :)

2010-01-22 @ 22:06:36
URL: http://yourlittleflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0