JAG REKOMENDERAR BODA BORG!



Hejj!

Har precis kommit hem från en toppendag med klassen på boda borg i sävsjö. För er som inte varit där så är det sjukt roligt, alla olika banor, spökbanan gick jag och Sofia verkligen inte, vi gick in i första rummet, men inte längre!
Frida, jag, Emma och Fia klarade 6 questar, och vissa var sjukt svåra. Men jag rekomenderar verkligen att ni åker dit! Jag vill gärna dit igen iallafall.
Och Frida kallade en man spöket i "spökbanan" som kom ut där ifrån och han började gapflabba!

Påvägen dit sjöng Fia och Emma till bland annat Madicken och ingen kickar fotboll som han, och det ska jag lägga ut på youtube någon dag.

Resten av kvällen ska jag bara slappa!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men förlåt då :( hahahahaha !

2010-01-23 @ 19:06:36
Postat av: alice

har också varit på bodaborg , askul ! :)

2010-01-23 @ 20:55:44
URL: http://aniilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0