Jag vill så mycket jag :)

Jag har kommit på en massa ställen jag vill till :P
Jag vill åka på språkresa med Frida och Saga, jag vill till lalandia med massa kompisar, jag vill till kolmården för jag kommer inte ihåg hur det var där, jag vill till liseberg och gröna lund, jag vill till Thailand, jag vill bowla. Ja det var bara en liten del av allt jag vill göra.

Men imorgon ska jag mamma och pappa äta middag inne hos farmor och farfar, sen vid typ klockan två ska jag och efterlängtade Frida ut till bökhult och åka skridskor :) Den dagen låter kanon tycker jag!

Nu ska jag ner i källaren och borsta tänderna, så jobbigt att man måste gå ner dit vart enda gång man ska på toaletten, men mamma och pappa börjar på badrummet denna veckan, sa mamma igår iallafall, men ja, vi får se hur det blir med det :P

Och juste, jag och Saga ska åka jorden runt, jag har hört att det ska vara gratis nu. :) Jo, om det vore de :p

Good night sweethearts! ♥

Kommentarer
Postat av: sagapalmqvist

joo, extra gratiis :D

2010-01-08 @ 23:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0