Kanon kväll!

Godmorgon! ♥

Klockan var nog nio när jag vaknade då jag trodde den var elva. Så har försökt att sova nu i en timme men de gick inte så bra.

Kvällen igår var kanon, satt och kollade på 17 again två gånger men ja, ingen av oss kollade. Men senare på kvällen typ vid halv elva så kom jag på att jag skulle locka Sallies hår och sminka henne med foundation, puder, ögonskugga, kajal och mascara och kajalen var inte lätt att få på henne kan jag säga! Men hon blev kanon fin tyckte jag men hon tyckte hon såg ut som en fjortis i det, sen gav hos sig på kvällen och jag ska sminka henne idag också :p

Sallie ska hem ganska tidigt så jag får se vad jag ska göra, Linda kommer nog idag för hon åker till filippinerna på tisdag morgon tror jag det var. Men jag är sugen på att göra cupkakes men vi har ingen philadelphia ost. Så det får nog bli vanliga muffins :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0