Kanon träning :)

Halloj Cuties!

Träningen gick kanon, vi ska ju tävla snart igen så det gäller att ligga i.
Först har vi ju en trampettävling i Växjö, och som sagt vi har ju fått pokal dom senaste tävlingarna när det gäller trampett :) Sen så blir det gyllene hatten som har Michael Jackson tema som jag sagt innan och den individuella tävlingen efter det. Två tävlingar på samma dag är ju nice! Efter det blir det DM i april, och vi ska klå dom alla. Mohaha!

Har precis ätit pepparbiff och kulpotatis som jag kallar det. Och jag är inne på den stora datorn som var några år sen, nej men jag har inte vatt inne på den sen typ i julas. Ska bara slappa ikväll, gjorde historian och engelskan på studiepasset innan idag :)

Nej nu ska jag ta och klia lite på mina fötter, har raggsockarna mamma stickade till mej på mej, och dom kliiiiar!

PUSS!

Medans jag är inne här får ni två bilder från i somras! :)



Bilden är från i somras, KOLLA VAD KORT HÅR!

GE TILLBAKA MIN BRÄNNA! oseriös bild!

Kommentarer
Postat av: hmm, det glömde jag nog.

verkligen kort hår din lille fjortiiiiiiiiiizzhhh :D :D <333333

2010-01-26 @ 21:03:38
Postat av: Idomimfjårtiz

mjaaow?

mycket fina kattbilder! Xd hahahah

2010-01-27 @ 07:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0