Sjukt konstiga drömmar ;o


Bild från muffisbaket :p

Rubriken säger det mesta. Drömde en massa konstiga drömma inatt.

Emilia Svensson, jag, mamma och pappa var på öland och bla min systemkamera gick sönder...

Frida, jag, mamma och pappa åkte till teneriffa och skulle hoppa på flyget i haganässkolans källare...

Linda tog in igelkottar för att kaninerna inte skulle äta upp dom.

Balders var sjukt konstigt, ingen musik, inga lampor, och typ inget folk.

Ja herregud, vilken konstig natt:p

Nu ska jag klä på mig och så för vi ska till mormoor men innan dess ska vi till Strömsnäsbruk och köpa godis i godisaffären. Och jag har fått ont i halsen :/

Puss!


Kommentarer
Postat av: FABU

Hejhej!

Vad roligt att du vill vara med och tävla i månadens blogg! Jag kommer att välja ut finalister så snart som möjligt, så håll utkik!

Ha en fortsatt bra dag!

KRAMKRAM

2010-01-16 @ 12:11:38
URL: http://fabu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0