Stäädning!

Hey sweeties!

Har haft fullt upp hela dagen. :)
Mamma och jag gick ner till byn som jag sa innan och hämtade mormors medecin och sen gick vi på ikea och köpte lådor jag ska ha i min garderob till underkläderna.

När vi kommit hem fick jag för mig att rensa i alla lådor och skåp på mitt rum, och då hittade jag saker jag sparat från teneriffa, som var min första utlandsresa :)
Nu är jag äntligen klar och mamma fick ta hand om det jag inte viste vad jag skulle göra av.

Har hunnit fixa Edits blogg också, som jag tycker ni ska läsa!

Kyss!



Mitt hår på den första bilden ser inte ut som mitt egna :P

Hittade mitt bording card sen när vi åkte till Teneriffa :)

Står i röran med vattenspannen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0