1 JULI!

Hej!

Jag har precis varit nere i byn och fyllt på mobilen och med pappa på systemet. Så nu har jag gratis sms igen. Haha, ingen som visste att dom hade gått ut ändå.

Idag ska jag bära in ännu en massa ved, ja det är tråkigt men jag ska få pengar för det också tills vi åker till Böda.
Sen ikväll ska jag och Linda beställa en pizza och äta den hemma i hennes nya lägenhet hade hon tänkt. Haha!

Förutom att det blir en ny månad och första Juli som är den sjunde månaden så händer:

♥ Böda Sand 7-22 Juli
♥ Hällevikslägret 25-31
♥ Cilla fyller år
♥ Mamma fyller år
♥ Farmor fyller år
♥ Saga fyller år

Sammanlagt är jag hemma 8 dagar i Juli.. DATOR I ÅTTA DAGAR !? herregud, tror jag ska ha någon som bloggar åt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0