5 timmars sol!



Tjingeling!

Trots vädret i förgår så fick mina underbara syskon sol en dag i alla fall, bättre än ingenting.
Så vi låg på stranden från ungefär ett till fem. Mysigt! Köpte en magnum mandel och såklart fick Melker syn på min glass så han fick den när det var lite kvar. Jag förstår inte hur man kan va så pigg och glad när man precis vaknat, haha, han är sötaste bebisen jag sett alltså.

Legat på stranden i fem timmar idag också, och jag har precis duschat och sminkat mig och så. Mamma och pappa ska snart till affären och handla lite sen ska vi äta och ikväll är det show igen, men det är samma som förra veckan, svenska klassiker.

Känns jättetråkigt att vi ska åka hem om tre dagar, jag vill inte lämna det här underbara stället, jag är verkligen hemma här! Alla snyggar killar, några hundra meter till halvet där sanden är vit och hur mjuk som helst. Centrum där allt folk går på kvällarna och alla idioter som väsnas på kvällarna när man ska sova. JAG KOMMER SAKNA DET SOM FAN!

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0