Diss på kalldusch!

- jag saknar mina älsklingstjejer!

Tjohej!

Solat och badat på stranden idag igen, göttans!
Det blir varmare och varmare för varje dag i havet, vilket är bra, då kan man ju stanna i en stund utan att frysa ihjäl, tror det var 22 grader idag.
Har duschat och så för en liten stund sen och jag kan inte säg att man duschade söligt idag inte. Fick varmvatten i början sen iiiiskallt. Usch! Då skyndade jag mig en aning!

Nej, nu ska vi snart äta lite och sen ska jag träffa Cilla igen.
Vissa människor är ju roliga, särskilt småkillar som börjar snacka med en när man hoppar studsmatta, okej han var ett år yngre än mej, men han såg yngre ut.. Han började med och fråga mig om jag kunde göra en bakåtvolt även om han hade sett mig göra det. Ja sen tjabbade han massa, haha!
Sen satt vi vid spelhallen och kollade in alla som gick förbi, finns en hel del snygga killar här!
Och en kille som snackade med oss lite.

Och Råttan & Hamstern som vi döpte förra året, dom hittade vi igår. Nej, han kan då inte heta Råttan längre, han får heta snyggråttan istället, och hans nummer ska jag nog fixa innan jag åker hem, haha!

Ha de gött, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0