Eclipse!



Åh! Jag älskar verkligen twilight filmerna!
Och Eclipse var den bästa av alla, dom som inte sett den, se den!
Nu är det bara och vänta ungefär ett år till nästa film.

Sitter och äter hemmaodlade jordgubbar, mums.. och vi har snart packat klart tror jag. Jag ska sätta en stor lapp på speglen med det jag ska packa ner imorgon. Då borde jag inte glömma det eftersom jag måste se mig själv när jag sminkar mig.

Frida kommer inte blogga eftersom jag fick ta med datorn, men max en halvtimme eller en kvart per dag, så det får bli lite snabbt inlägg med någon bild kanske. Det blir ju bra tycker jag, är man borta från Älmhult med alla vanliga grejer så ska man inte sitta inne med datorn hela tiden. Men jag kommer antagligen bara skriva en gång per dag och det blir nog på kvällen.

Men lägg in mig på bloglovin så ser ni ju när jag har skrivit. Och även nu som har mig på facebook ser när jag skrivit för jag har lagt till så man ser efter varje inlägg jag skrivit.


Klicka på ikonen för att följa mig!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0