En dag kvar! :)


Böda 2009!

Hejsan!

Fasen vad det var skönt att sova inatt, det regnade inatt ju och det var inte varmt alls som det varit de senaste nätterna.

Idag blir det att hjälpa pappa lite eftersom mamma ska med mormor till doktorn. Ska dammsuga hela övervåningen, ouch jobbigt, haha, nej det ska nog gå fort, jag och min räserdamsugare!
Ska packa lite små grejer som pennor, kameror och väskor, och jag får verkligen inte glömma laddaren till varken mobilen eller kameran!

Och idag är sista dagen på två veckor som jag bloggar själv. Så imorgon eftermiddag tar Frida över min blogg för två veckor framåt. Jag kanske hinner skriva imorgon på morgonen :)

Kommentarer
Postat av: E R I K A

haha hej igen ;)

det där jag behövde hjälp med om vad det stod där ah duvet.. asså det funkar inte. eller jag ser inte att det har ändrats? :(

2010-07-06 @ 12:31:45
URL: http://erikaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0