Inget Emma :(

En gammal bild från första hällevik 2008..

Hejsan!

Skulle egentligen träffat Emma idag ju men såklart så blir hon sjuk. Så nu träffar man inte henne på en vecka till.
Så idag blir det och packa allt som ska med till Hällevik, alltså jag är så sjukt dålig på att packa i väskor.. Jag vill ju ha med mig allt men, ja det går ju inte. Men det brukar bli två väskor med kläder och en väska med täcke och kudde och sånt.
Vi får hoppas på att vi får super fint väder, vilket vi antagligen inte kommer att få.. äsch vi ska ha lika kul ändå och jag LOVAR att jag inte ska trilla på en trappa och skrapa upp knät jag har redan gjort det en gång detta året och det räcker!

Nu ska jag ta tag i packandet hade jag tänkt, med mamma till hjälp!

pussOkram!

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Jag tror nog inte att du behöver ha med dig täcke, men man vet aldrig...

Jag saknar när du, jag, Sally ochh Clara sov i samma säng, det va kul :D

2010-07-24 @ 11:23:13
URL: http://hillevipihls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0