Inte så mycket kläder nä..

- om det kunde bli du och jag.. vilken lycka!

Har fixat två skivor tills vi åker på Onsdag, med bara BRA musik.
Har även plockat fram "lite" kläder som jag ska packa in i husvagnen imorgon, och när mamma fick se det, sa hon "Sanna, så mycker kläder får du bara inte ha med dej", åååh, jaha, vilket ska bort nudå? Jag vill ha allt det med mig + lite till som är i tvätten men nejnej.

Imorgon ska jag och mamma till affären och handla lite till böda och då ska jag passa på och köpa "När jag hör din röst" andra twilight boken och Frida sommarspecial.

Detta fick bli det sista inlägget för idag.

god natt!

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg :)

2010-07-04 @ 10:39:46
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0