Jag har ont i nacken..



Bilderna är från igår när jag var med Frida.
Och idag har jag fruktansvärt ont i nacken, vi spelade in en massa filmer och jag hade en hög toffs som jag stod och snurrade med. Och jag har blåmärke från när jag och Linda körde trampbåt. Vi hoppade ju i från båten och sen skulle vi komma upp, så jag dunkade emot ganska många gånger.

Nu har jag nog packat ner nästan allt jag ska ha med mig, men det blev mycket. Ska  ner med sminket och ägk tröjan som mamma ska stryka, sen är jag klart. 
Steg ju upp klockan åtta i morse för Emma skulle komma och nu kom jag på att jag kommer bli väckt 7 vart enda morgon tills lördag, hur satan ska jag orka!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0