Jag längtar..

"Ring mig när du är hungrig"

Haha bra att min syster svarar när jag ringer till henne, haha! Jaja, får väl vara hungrig ett tag till då.
Fasen vad jag längtar till Böda, hur ska jag stå ut i fem dagar till? Fasen vad jag tjatar om Böda då, men ni ska bara veta hur fint och mysigt det är där..

När man vaknar på morgonen vaknar man av folk som går förbi i flip flop och är på väg mot toaletterna för att göra sig i ordning, när man väl kommit ur sängen står frukosten oftast serverad med ny bakade bullar från bageriet som ligger några meter bort.
Ner till stranden, och bara ligga och sola och bada, sen gå upp mot fem tiden och duscha, i dom duscharna som är iskalla för det är så mycket folk där, klä på sig och göra sig i ordning för kvällen. Minidisco med bödde och sen show på scenen med olika tema för varje kväll. Sen gå mysiga strandpromernader och mys i förtältet med pilkastning och tända ljus. Och när Cilla är där blir det en massa skitsnack, haha! Och där är en del snygga killar! Mjaoow!

Nu ska vi handla!

Kommentarer
Postat av: E R I K A

jag har en fråga haha.

du har ju skrivit så att det står "en 14 årings liv!" längst uppe där duvet. var och hur ändrar man det? :)

2010-07-02 @ 20:28:39
URL: http://erikaagustafsson.blogg.se/
Postat av: Chrismia

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-03-01 @ 10:54:31
URL: http://chrismia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0