Karaokekväll & Taco!

Tingeling!

Sitter utanför förtältet i en solstol med datorn i knät där det är mest mottagning. Konstigt, satte mig först en meter från denna platsen där var det ingen mottagning alls men här är nästan fullt.

Vi har legat på stranden från klockan halv tolv till ungefär tre och jag har brännt mina stackars ben och ja lite överallt, dumma sol! Nej, den är inte dum bara när den tar så bra så man bränner sig!

Nu ska vi strax äta tacotallrik, och ikväll är det karokekväll på scenen, och nej jag ska inte sjunga!
Möjligtvis om Emma och Fia kommer hit nästa vecka så tycker jag vi ska sjunga. HAHA!

Imorgon får vi hoppas på sol igen, och imorgon kommer efterlängtade Cilla som jag inte träffat på ett helt år.

Puss & Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: ema rydbergiiss

hahaha dududuu !

de är inte säkert att vi kmr in på böda ://

konstigt nog är de typ helt fullproppat ? xd <3

2010-07-09 @ 18:56:19
URL: http://emmasally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0