Regn och Åska :(

Hallå! :)

Jag skrev inte igår för mina syskon kom ju hit och då var jag med dom hela kvällen.
Jag, mamma, Emmelie, Linda och Johanna spelade minigolf, och jag kom näst sist och min kära syster som var mygga i sitt förra liv kom sist.
Sov ute i förtältet på en dubbelluftmadrass med Linda inatt. Varje gång jag jag rörde mig hoppade hon och varje gång hon rörde mig så hoppade hon, haha! Och jag pratade tydligen i natt också, ups..

Vaknade klockan halv nio av att mamma, pappa och Emmelie satt utanför och pratade och idag regnar det och åskar som fasen här, och Melker sitter inne i husvagnen med mamma och pratar, gulligt!
Får hoppas på att det blir bättre väder i kväll och i morgon.

Nu ska jag kolla lite på facebook och kolla när mamma och dom andra spelar dart.

Pusshej!

förresten, internet är snabbare när det regnar och åskar! konstigt :S

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Tror du att du skulle kunna hjälpa mig med min design på min blogg? (;

Så att headern blir över hela raden där uppe och så att bakgrunden blir typljusgrå?

Bloggen heter www.hillevipihls.blogg.se ;)

2010-07-18 @ 22:40:26
URL: http://hillevipihls.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej!

Skulle du kunna rösta på mina skor här:

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=tb5KOk8yNIfePUjFfVWmJceVX327N8d5XWEl5BXGK3kZKHdoczQl



Tack på förhand! :)

2010-07-19 @ 13:48:15
URL: http://guustafssonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0