Taggbagge!?

Godmorgon!

Idag får vi se om det blir stranden, eftersom både jag och mamma har bränt oss. Men det blir nog en liten stund i alla fall.
Cilla kommer ju sen i eftermidda, så kvällen kommer antagligen tillbringas med henne, på en wave board och på studsmattorna, så jag får göra lite flickisar och så, haha!

Vi har nog fått en stor "taggbagge" kallar jag den, invation. Dom är typ två och en halv centimeter långa och har en massa taggar på ryggen, hjälper inte hur många vi slänger ut för dom kommer in lika fort..

Nu ska jag och mamma borsta tänderna och gå en liten runda för och se om det finns mottagning någon stans, den är så satans dålig så jag kan inte skicka eller ta emot sms. Men skicka ni så ser jag dom när jag har mottagning.

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0