HOME SWEET HOME!

Hej!

Kom hem för ungefär två timmar sen efter en helt underbar vecka i hällevik med mycket skratt, träning, kompisar och en massa massa gymnastik!
Veckan kanske inte började så bra, kallt och dant och vi jag och Saga kom i en kass grupp där det svåraste dom körde var rondat flickis MED pass på tumbling och volt på trampeten, jahaja, mycket vi lärde oss i den gruppen, så dag tre bytte vi, till en mycket bättre grupp som körde på samma nivå som vi.
En dag fick vi ett HÅÅÅÅÅÅÅRT styrke och stretch pass, mer levande död har jag inte varit! Springa och göra armhävningar och situps i sand i stafetter är inte kul. Sen när tränaren trycker ner en i splitt spagat och pik är inte heller så roligt! Och vilken träningsvärk jag haft, så illa har den aldrig varit som denna veckan!

Var på en hjälpledarkurs också med runt 20 andra gymnaster, 3 killar var det i hela gruppen, vilket paradis för dom, haha! Men den var mycket mycket mycket roligare än vad jag hade trott, så nu har vi lite och öra med småttingarna och på våra träningar.

Uppträde i onsdags kväll och killarnas var ju lätt bäst, dom kom in i mjukisbyxor och ar överkropp, sen helt plötsligt drog dom ner byxorna och stod och sjöng i bara kallingar, lätt bäst denna veckan!

Discot igår stod jag och dansade med 97-98-99 killar hahahaha! roligt

Veckan har i alla fall varit kanonbra, utom uppvisningen!
Bilder kommer!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0