"Du får trampa som fan"

Oh Laura – Release Me
Agnes – Right Here Right Now (My Heart Belongs To You)
Space Cowboy – Falling Down - Featuring Chelsea From The Paradiso Girls

Tänkte jag skulle skriva en låt, men det blev tre. jaja! :)

Badat och duschat nu ikväll, skönt! Det är faktiskt inte så kallt i poolen som det var första gången jag badade.
Jag och Linda var hemma i hennes gamla lägenhet och hämtade två cyklar, och jag valde såklart den fina och coola rosa cyklen, en sån vill jag ha! Det roliga var att när vi skulle köra upp för backen sa hon "du kommer få trampa som fan du kommer inte ifatt mig" hmm? Jag undrar vem det var som låg någon mil efter mig? HAHA!

Imorgon ska jag gå upp tidigare och ut och sola om solen är framme, ska vara lite brunare innan jag åker på onsdag, jag undrar hur många år sen det var när man åkte till Böda brun? Det har ju varit skitväder de senaste åren ju. Detta året är nog det varmaste jag kommer ihåg, förutom det året vi var på Hällevikslägret, fy satan vad varmt det var då, och vi hade ju det lyx och fick gå och bada i havet två gånger om dagen.

Och vid sju imorgon ska jag och Frida kolla på Eclipse, äntligen! Jag hade ju tur att det gick både den sjätte och den sjunde.

Jag ska sitta här ett tag till, men jag ska nog inte skriva mer här idag.

god natt! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahah, ja, bra jobbat ;)

2010-07-06 @ 21:11:52
Postat av: Morganstine

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-03-25 @ 07:49:37
URL: http://morganstine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0