Varmt varmt varmt!

Hej!

Har legat på stranden till tre idag också, som alla andra dagar. Och det är sjukt varmt!
Har inte bränt mig ännu faktiskt, duktig! Eller okej, första dagen gjorde jag det men det har jag glömt, säger vi.
Har badat ett antal gånger idag också, och det är faktiskt inte kallt i vatten.. riktigt skön och det blir varmare och varmare för varje dag som går.

Vi kom hem från Valles och bikinioutletten precis, och jag fick med mig två bikinis och en stor godispåse med mig hem. Två bikini för typ 268 kronor, så ska det vara!

Nu sa vi snart äta lite, sen blir det och kolla på showen och lite så.
Och jag har konstaterat att allt folk glor på en som fan! Det är riktigt jobbigt, en kille kollade så mycket att han snubblade på en rot nästan precis utanför husvagnen, synd att han inte la sig raklång på marken. HAHA!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Stina

sv; allt bra? :)

2010-07-12 @ 20:55:25
URL: http://stiiiiinnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0